Çarşamba, Mart 21, 2007

piano piano..



dün uzunca bir yazı yazmıştım..piyanodan bağımsız ama anlamı gibi yavaş..fakat hayatın içindeki tesadüfler beni yeniden bu başlık altına yazmaya itti..buralarda piyano sesi duymak ya da piyano görmek adeta bir lüks..ama tesadüfen bir gün her zaman yürüdüğüm yolları değiştirip,başka yerlerde ayak izlerimi ve bakışlarımı bırakırken bir sokak bende de bir seyler bıraktı..ruh taşıyan bir sokak olduğunu zaten ilk adımımı attığım anda hissettirmişti bana..köşesinde minicik bir oda vardı belki de bir depo bilmiyorum ama oradan gelen piyano sesiyle sarıldı her yanım bir anda..hüzünlü günlerimden biriydi ama çekimser bir gülümseme yarattı yüzümde..içimde bir kac yıldızın parıldadığını hissettim..camın önünde durup calan adamı izledim,dinledim..ben o sırada ne oradaydım ne de burada..yokluktaydım..hiçlikte..heryerdeydim..vardım..sonra o büyülü sokaktan cıkıp gittim..peşime taktığım sol anahtarı ve ardındaki notalarla..


bugun o sokak kapatılmıştı..olay mekanı olarak..kirlenmiş mi şimdi orasıda?

6 yorum:

subtelle dedi ki...

hergün geç o sokaktan. belki bir gün o piyanodan summer 78in notalarını duyarsın..

zamanı geri alabilcekmişim gibi sanki dinleyince..

Adsız dedi ki...

tekrar geçicem tabiki..elimde bir kac sokak,bir kac an,bşr kac resim,bir kac melodikaldı..belki geri alamıycam ama ben geri dönücem oraya:)

Adsız dedi ki...

resmin de çok güzelmiş bu arada... kıskandım.

pek bi anonymous pek bi sarhoşum bu günlerde, gecelerde, sabahlarda....

Adsız dedi ki...

bir de gitmek istiyorum bu şehirden artık... izmire,istanbula, girneye hatta belki de... lodza krakova... largoya... varnaya...
prag?
ağzımda alkol ve sigara katmanı oluştu. güneşi göremiyorm günlerdir:( bu da bir bunalım unsuru benim için. bir de artık ağzımla içmeyi öğrenmem lazım..

ah msnin açık olsaydı neler dicektim şimdi de.. burda bitiriyim şimdilik. mucumucu

nina dedi ki...

canm anonymousum benim..kimsyee bu kadar yakıştığını görmedim doğrusu..sen öncelikle buraya gel ben seninde fotoğraflarını cekerim..ayrıca benimde gidesim var buralardan..üstelik nisanda avrupa'da santa week var..gidelim mi bir yerlere..kacalım mı biraz..uri davet ediyor bak..ama birde sigur ros konseride var istanbulda..cok uzaklara kacamıycak olursak oraya kacalım..keşke senın de msn2in acık olsaydı..dun gece sarhos olup kısacık zamanda planladığım intikam girişimimin nasıl komik ve sacma sapan sadece girisim olarak kaldığını anlatmak istiyorum..:)ya o cok şanslı ya da tanrı benle alay etmekten zevk alıyor..ilahi hayat güldürdür beni yine..hayatımın her anı mizah dolu..:)mucks cok cok..

lilsiztah dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.