Cuma, Haziran 15, 2007

no more anonymous...

acıkçası büyük rahatsızlık duydum..anlaşılamamak olmadı yalnız canımı sıkan..seviyesiz ve bir o kadar saygısız insanlar tarafından sınırlarına girilmeye çalışılmış olmak canımı sıktı.. benim olmayan ülkemde sapkın fikirlerini sunabilme rahatlıkları canımı sıktı..üzgünüm ama buna izin veremiycem..o yorumları yapan kişiler umarım bu yazıyı okuyup üflediğim yıldırım ve şimşek baloncuklarından nasiplerini almışlardır..şunu bilin bu kadar basit düşünüyor olmanız yine de güldürdü beni.. biraz da düşündürdü..bu yazdıklarımı hiç kimseye değil sadece kendime anlatıyorum..bazen gözden kaçırdığım bir ayrıntıyı yine kendime gösteren ben oluyorm..kimsenin okumasını istemiyorum..hele ki-nezaketimi kaybetmek istemiyorum hiç bir şekilde-böylesine zavalli insanların okumasını hiç istemiyorum..

Hiç yorum yok: