Salı, Haziran 26, 2007

playground love..


pekcok seyde sorun yasadigim gibi internette de sorun yasiyorum burda..ya da bir kac gundur kotu olaylar aralarinda manyetik bir cekim uygulayip ardarda birbire yapisiyor..
..bu ulkede gercek bir yasam olmadiginin bilincine vardim yalnizca..insanlar surekli calisiyor arta kalan zamanlarinda yemek yapmakla ugrasamadiklari icin yukaridaki klipte dikkat edilebilecegi uzere ilginc yemekler yiyor ya da fastfood restorantlarina akin ediyorlar..dolayisiyla "obezite ciddi bir hastaliktir"icerikli reklamlar;programlar ortalikta fink atiyor..benim icin pek bir sakincasi yok..burada bebek gibi kizlar gorsem daha buyuk rahatsizlik duyabilirdim:Pmecburen bende onlarin lezzetsiz yemeklerinden yiyor ama ardindan okyanusa kosturmayi ya da bisikletle ortalikta dolasip herseferinde bir sekilde yere cakilmayi basariyorum..zaman zaman iskeleye gidiyor yakamoz esliginde bira iciyorum..eve limuzinle dondugum dahi oluyor..kulaga hos geliyor degil mi? yok;hayir o kadar hos degil..calismayi cok sevmedim acikcasi..cok agir geliyor yapilan isler..calistigim yerde cok tatli insanlar olsada..birlikte hem sarki soyleyip hem dans edip hemde calisiyoruz ama zevk almiyorum iste nedensiz bir sekilde..guleryuzlu tatli insanlar cok.. gulumsemedigim zaman salatadan gulen surat yapip bu sekilde gulumsemeni istiyoruz diye bana iyi hissettirmeye calsiyorlar..ya da cok sevimli bir melez gelip turk kizlari amerikalilardan hoslanirmi sence diye cocukca sevimli sorular sorabiliyor..neden olmasin dedigimde de o zaman kaldigin yere seni gormeye gelebilir miyim zaman zaman diyor..gulumsetiyor beni icerigi samimi daha ziyade saf olunca..cunku tanistigim insanlarda bu safligi pek yakalayamadim..bir kizminda en azindan..ama ben O`ndan baskasini isteyemiyorum hayatimda..bu bir sure daha boyle devam edicek sanirim..rahatsiz ve huzursuzum burda cok..bir an once ceki duzen vermem lazim hayatima..ya da cekip gitmem..bilmiyorum..henuz saglikli secim yapamiyorum..ne zaman kadar bekleyebilirim onu da bilmiyorum..

Hiç yorum yok: