Salı, Haziran 19, 2007

i'm here..


oldukca sınırları zorlayan,yorucu bir yolculuktan sonra florida'ya ulastım..acıkcası uzerinde pek hayal kurmamama rağmen kırıklıklarım oldu..daha önceden yaşantılarını,kültürlerini ucundan köşesinden bilmeme rağmen şaşkınlıkla karşıladığım şeyler oldu..bu sadece ilk günün bilançosu..uykusuzum günlerdir,haftalardır hatta..mor halkalar oluştu gözlerimde..bir yorgunluk birası içtim az önce bahçede yağmura karşı..evet floridadayım ve bugun cılgıncasına yağmur yağdı..bisiklete bindim yağmur altında..güzel şeyler düşünmemi sağladı bu da..halletmem gereken bir takım problemler var öncesinde..ve rus bir ev arkadaşı..cok eğlenceli olacağa benzer dramaya dönüşmediği sürece.. =)


..onunla mısıra gitme planları yaptık..dünyevi olan ya da olmayan heryere gidebilirim onunla..bazen hayal kurmak gerçeğinden daha fazla tat veriyor..bu sadece hayal olarak kalma olabilitesine kendini alıştırma durumumudur bilmiyorum ama sevinc ve heyecandan,eğer pointlerim olsa üzerinde dimdik durabilirdim resimdeki gibi..

Hiç yorum yok: